Ofte stilte spørsmål og viktig informasjon

Ofte stilte spørsmål og viktig informasjon

Nedenfor har vi samlet de vanligste spørsmålene vi får fra våre kunder. Her finner du svar på bestillingsprosessen, hvilke regler som gjelder og hva du behøver å vite innen du reiser. Informasjonen er delt opp i kategorier nedenfor. Om du ikke finner svar på det du trenger kan du selvsagt kontakte kundeservice.

Å gjøre en bestilling

Hvordan får jeg bestillingsbekreftelsen min?

Du får bestillingsbekreftelsen sent til den e-postadressen du brukte da du gjorde din bestilling.

Jeg har bestilt en reise, men har ennå ikke fått bestillingsbekreftelsen min?

Når vi mottar din bestillingsforespørsel så dobbeltsjekker vi automatisk tilgjengeligheten med våre leverandører før vi bestiller reisen, og sender ut din bestillingsforespørsel. Oftest skjer dette automatisk og du får en bekreftelse på bestillingen like etterpå. Av og til må vi også manuelt behandle noen bestillinger. Dette kan være alt fra en mindre teknisk feil, til ett siffer fra dine kortdetaljer har blitt skrevet feil, og vi ikke har klart å gjennomføre betalingen. Vanligvis kontakter vi deg via det telefonnummeret eller den e-postadressen som du anga da du gjorde din bestilling. Om du ikke har hørt fra oss innen 48 timer etter du gjorde bestillingsforespørselen, så må du gjerne kontakte oss. Om du planlegger å bestille flybilletter eller hotell gjennom andre leverandører, så ber vi deg vente med å bestille til du har mottatt en bestillingsbekreftelse fra oss.

Kan jeg bestille enveisbillett?

Dessverre kan du ikke bestille enveisbillett med oss. Vi tilbyr bare flybilletter for tur/retur.

Hva innebærer det å være hovedreisende?

I hver bestilling så er en person i reiseselskapet hovedreisende. Hovedreisende må være minst 18 år og er den som har ansvar for bestillingen. Hotell-og transferbestillingen gjøres i hovedreisende sitt navn, og det er også dem vi kontakter ved behov.

Behøver jeg å angi mine passdetaljer i bestillingen?

Du behøver ikke å angi dine passdetaljer når du gjør din bestilling med eBeach.no. Når du reiser med Ryanair angir du passdetaljer når du sjekker inn på nett på Ryanairs hjemmeside Reiser du med et annet reiseselskap holder det å ha med deg et gyldig pass til flyplassen.

Inngår turistskatt i bestillingen?

Noen land har innført turistskatt. Turistskatten inngår ikke i din bestilling, men kan betales lokalt til hotellet. Turistskatten betales per natt, og av voksne over 16 år.

Turistskatt i Balearene: €0.50 - €4 per voksen og natt.

Turistskatt i Katalonia: €0.65 - €2.25 per voksen og og natt.

Turistskatt på Malta: €0.50 euro per natt (maksbeløp 5 euro per opphold).

Turistskatt i Hellas: €0.50 - €4 per rom og natt.

Turistskatt i Dubai: 7 – 20 AED/per rom per natt.

Turistskatt i Ras Al Khaimah: 15 AED/per rom per natt.

Turistskatt i Florida: 6% av prisen på rommet eller leiligheten, samt 6.5 – 7 % av innkjøp på alle varer (med unntak av nødvendige artikler).

Behøver jeg tillatelse fra mine foreldre om jeg er under 18 år?

Nei. Vi etterspør ikke tillatelse så lenge hovedreisende er over 18 år.

Hvorfor trenger man ikke skrive inn sitt personnummer i bestillingen?

For øyeblikket finnes ikke denne funksjonen på hjemmesiden. Ved bestillinger med visse flyselskap kan det hende vi trenger personnummer for å gjennomføre bestillingen, og da vil vi kontakte dere. Vi arbeider for øyeblikket med å gjøre det mulig å skrive inn personnummeret i bestillingen.

Må jeg skrive inn mellomnavnet mitt når jeg bestiller?

Vi anbefaler at man skriver inn navnet, akkurat slik det står i passet. Det er også viktig å forsikre seg om at alle navn er korrekt stavet. Om vi må endre navn hos flyselskapet så kan det tilkomme avgifter, så vennligst forsikre deg om at dette er korrekt før du gjennomfører bestillingen.

Hva innebærer de forskjellige boalternativene?

All Inclusive – Innebærer at alle måltid, snacks, brus, lokalprodusert drikke som vin, øl osv. inngår i prisen. All Inclusive-sortimentet kan variere fra hotell til hotell. Det gjelder også mellom bestemte tider på døgnet.

Helpensjon – Med helpensjon så inngå frokost, lunsj og middag.*

Halvpension – Da inngår frokost og middag.*

Bed & Breakfast – Her inngår kun frokost.*

Selvhusholdning. – Ingen måltider inngår, men noen gangen har rommet enkle kjøkkenfasiliteter, men dette varierer fra hotell til hotell.

Bare rom – Ingen måltider inngår, prisen er bare for overnatting og opphold på rommet.

*Som regel inngår drikke til måltidene, men dette kan variere fra ulike hotell. Du kan enten kontakte oss, så kan vi finne ut hva som er inkludert og ikke på akkurat ditt hotell, eller så kan du så klart kontakte hotellet selv.

Vi er en familie på fire personer som vil bestille hotell, men vi får beskjed om at vi kun får ett rom. Hvorfor er det slik?

Når du gjør en bestilling på hjemmesiden, så tildeles du automatisk den romfordelingen som blir rimeligst for ditt reisefølge. Dette ser du på den siste siden når du gjør din bestilling. Om du tildeles et rom, så finnes det naturligvis sengeplasser til alle personer. Skulle du ville ha en annen romfordeling så kan du selvsagt ringe inn til vår kundeservice så hjelper vi deg direkte over telefon.

Betaling

Kan man endre betalingsmetode på en bekreftet bestilling?

Det er dessverre ikke mulig å endre betalingsmåte på en bekreftet bestilling. Du kan derimot legge til nye kort om du vil betale med ett annet kort, eller dele opp kostnadene. Dette kan du gjøre ved å kontakte vår kundeservice på [email protected].

Varierer betalingstiden ut fra hvilken betalingsmetode jeg velger å bruke? Går det for eksempel kjappere om jeg betaler hele summen på en gang?

Nei, måten du har valgt å betale påvirker ikke betalingstiden. Bestillingene legges i kø, og behandles i den rekkefølgen vi mottar dem, som regel innen 48 timer. Derimot er det viktig at du angir de riktige betalingsdetaljene når du gjør bestillingen. Om du for eksempel betaler med kort, er det lurt å dobbeltsjekke kortdetaljene for å gjøre behandlingsprosessen enklere og kjappere.

Hvorfor har ikke betalingen min gått gjennom?

De vanligste grunner til at betalinger ikke går gjennom er at kortnummeret er feil, kortet ikke har dekning eller at det har restriksjoner for kjøp på nett. Om du vil åpne ditt kort for kjøp på nett så kan du kontakte din bank, logge deg inn på nettbank og endre innstillinger.

Hvilke typer kort kan jeg bruke til å betale med?

Vi aksepterer betalinger med enten Mastercard eller VISA.

Hvorfor har dere trukket 11 kroner fra kortet mitt?

Når du legger til et betalingskort på en bestilling så trekkes 1 pund (omtrent 11 kroner) for å se om kortet har blitt registrert. Den summen tilbakebetales innen 30 minutter.

Jeg har valgt delbetaling med kort, hvordan vet jeg når neste betaling trekkes?

På bestillingsbekreftelsen din, så står de datoene hvor vi kommer til å trekke betaling fra kontoen din. Dette skjer automatisk, så det eneste du behøver å gjøre er å forsikre deg om at rett sum er tilgjengelig på kontoen din.

Om jeg vil betale tidligere, hva gjør jeg?

Vi har ikke et OCR-nummer, men om du vil gjøre en delbetaling så kan du kontakte vår kundeservice på [email protected]. Vennligst merk deg at den siste delbetalingen må skje senest 14 dager innen avreise.

Kan jeg betale med to kort?

Ja, du kan dele opp betalingen på flere kort. Hvis du kontakter vår kundeservice på mail [email protected] eller via telefon telefon 21 98 89 14 (Mandag til fredag: 09:00 – 21:00, lørdag og søndag: 10:00 – 21:00), så kan de hjelpe deg å legge til alternative kort.

Kan jeg betale med nettbank?

Dessverre er det ikke mulig å betale med nettbank.

Dere har forsøkt å dra min andre betaling, men jeg hadde ikke tilstrekkelig med penger på konto. Vil min reise bli avbestilt?

Nei, vi avbestiller ikke reisen din med en gang, men om du merker at betalingen ikke har gått gjennom er det viktig du kontakter oss direkte så snart som mulig. Da kan vi ta betalingen direkte over telefon eller legge til et alternativt kort vi kan trekke betalingen fra. Derimot må hele reisen være betalt senest 14 dager innen avreisedato, eller risikeres din reise å bli avbestilt.

Endre din bestilling

Jeg vil endre noen i bestillingen min. Hva gjør jeg?

For å gjøre en endring i din bestilling kan du kontakte vår kundeservice på [email protected] eller telefon 21 98 89 14 (Mandag til fredag: 09:00 – 21:00, lørdag og søndag: 10:00 – 21:00). Vanligvis kan det ta opptil en 48 timer for endringene å gå gjennom, ettersom vi i noen tilfeller må kontakte leverandørene våre for å gjøre endringen. Vi vil komme tilbake med et prisforslag på endringen, og for å gå videre med dette behøver vi ditt samtykke. Noter at du ikke kan gjøre noen endringer om det er mindre enn 14 dager igjen til avreise.

Kan jeg bytte hotell?

I de fleste tilfeller så kan du bytte hotell, om hotellet du ønsker å bytte til har ledige rom i den perioden du vil reise, og at hotellet du har bestilt kan tilbakebetales. Skulle du ha bestilt et hotell som ikke tilbyr refusjoner, så vil dette fremkomme tydelig når du gjennomfører bestillingen.

Kan jeg bytte destinasjon eller endre dato for reisen min?

Noen flyselskap tillater at du endrer destinasjon eller dato mot avgift, men vi kan dessverre ikke garantere at dette er mulig å endre. Om du kontakter kundeservice på [email protected] så kan de sjekke om det er mulig å hjelpe deg med prosessen.

Avbestilling

Jeg vil avbestille reisen min. Hva gjør jeg?

Dessverre så kan omstendigheter gjøre at du må avbestille reisen din. Kontakter du vår kundeservice på [email protected] eller telefon 21 98 89 14 (Mandag til fredag: 09:00 – 21:00, lørdag og søndag: 10:00 – 21:00) så kan vi hjelpe deg med dette.

Vennligst noter deg at flybilletter og transfer ikke kan refunderes. Det kan også tilkomme ytterlige avgifter ved avbestilling, disse varierer fra hvilket flyselskap reisen er bestilt med og hvor lenge det er til avreise. Du kan ikke avbestille din reise om det er mindre enn 14 dager igjen til avreise.

Har dere avbestillingsforsikring?

Vi tilbyr ikke avbestillingsforsikring. Flybilletter og transfer kan ikke refunderes, men kostnaden for hotell går det også å få tilbakebetalt under forutsetning at du avbestiller din reise senest 14 dager innen avreise, og at du har bestilt et hotell som kan refunderes. Det vil stå klart og tydelig når du gjør bestillingen om hotellet ikke kan refunderes ved avbestilling. Selvsagt har vi forståelse for at omstendigheter kan forandres og ved en avbestilling sammenfatter vi gjerne en bekreftelse av din avbestilling som du siden kan sende til ditt forsikringsselskap. Tenk på at du oftest har reiseforsikring i din vanlige hjemforsikring eller gjennom din bank. Er du usikker, så ta kontakt med dem for å høre hva som gjelder for deg.

Din flyreise (innsjekking, flybilletter, bagasje etc.)

Det står at jeg flyr med Travel 2/Travel Design, men jeg finner ikke et flyselskap under dette navnet?

Det stemmer, Travel 2 og Travel Design er ikke flyselskap, men de foretakene som styrer vår tilgang til flybilletter, og derfor finner du deres navn på bestillingsbekreftelsen. Du vet hvilket flyselskap du flyr med, gjennom å se på flynummeret. Dette er vanligvis to bokstaver etterfulgt av tre eller fire siffer (f. eks: DY 1234). Her finner du noen av de vanligste flyselskapene:

  • SK = SAS
  • DY = Norwegian
  • LH = Lufthansa
  • TK = Turkish Airlines
  • LX = Swiss Airlines
  • AF = Air France
  • VY = Vueling
  • AY = Finnair
  • FR = Ryanair
  • PS = Ukraine International Airlines
  • KK = Atlas Global

Hvordan får jeg mine flybilletter?

Mange flyselskap sender ut e-billetter, og noen flyselskap er billettløse. Du finner informasjon om hva som gjelder for akkurat ditt flyselskap i bestillingsbekreftelsen. Nedenfor har vi et kort sammendrag av hva som gjelder for de vanligste flyselskapene.

Ryanair:

Du sjekker inn online på Ryanairs hjemmeside og følger instruksjonene i bestillingsbekreftelsen. Du skriver også selv ut ditt boardingkort (flybillett) etter du har oppgitt din passinformasjon for hele reisefølget.

Norwegian:

Norwegian er et billettløst flyselskap. Du behøver bare å ha med deg pass og referansenummer for flyet til flyplassen. Referansenummeret for flyreisen finner du i bestillingsbekreftelsen.

Travel 2 eller Travel Design:

Om ditt fly er bestilt via våre leverandører Travel 2 eller Travel Design kommer du til å få en mail med en lenke og innloggingsdetaljer. Du klikker da på lenken, logger inn og kan så skrive ut din e-billett. Det er viktig at du selv skriver ut denne og tar dette med deg til flyplassen.

Skal jeg sjekke inn online før flyreisen?

Du som fly med Ryanair må sjekke inn online på Ryanairs hjemmeside og selv skrive ut dine boardingkort innen du drar til flyplassen. Om du ikke sjekker inn online tilkommer avgifter på flyplassen.

Du som flyr med Ukraine International Airlines må også sjekke inn online på UIA sin hjemmeside og skrive ut ditt boardingkort før du reiser. Om du ikke sjekker inn tilkommer avgifter på flyplassen.

Flyr du med et annet flyselskap behøver du ikke sjekke inn på nett. Du sjekker inn på flyplassen, enten med bestillingsnummeret eller med e-billett (avhengig av flyselskap). All informasjon du trenger finnes i bestillingsbekreftelsen.

Hvordan sjekker jeg inn på nett med Ryanair?

Du kan sjekke inn online tidligst 30 dager innen avreise med respektive fly, forutsatt at du også reserverer sitteplass mot ekstra kostnad på Ryanairs hjemmeside. Om du ikke ønsker å reservere sitteplass, så kan du sjekke inn online kostnadsfritt 4 dager innen og frem til 2 timer innen avreise. Du kommer da til å få tilfeldige sitteplasser uten kostnad.

*Fra og med den 13 juni 2018 kan du sjekke inn online tidligst 60 dager innen avreise om du velger å reservere sitteplass og kostnadsfritt 48 timer før og frem til 2 timer innen avreise.

For at vi skal kunne bestille det aller billigste flyet til deg så bestiller vi blant annet dine fly som to enkeltreiser, noe som betyr at hver flyreise har sitt eget bestillingsnummer. Det betyr at du i så fall må sjekke inn separat for hvert bestillingsnummer.

Slik sjekker du inn online:

  • 1. gå til Ryanairs hjemmeside
  • 2. Gå til «Mine bestillinger» og logg deg inn på bestillingen under valget «Ingen konto? Sjekk inn her». Husk å bruke din bestillingsreferanse, og den tilfeldige e-postadressen som finnes i bestillingsbekreftelsen.
  • 3. Når du har logget inn, trykk på den gule knappen «Sjekk inn», følg instruksjonene på Ryanairs hjemmeside, fyll inn dine passopplysninger og skriv deretter ut ditt boardingkort. Noter at du må sjekke inn separat for utreise og hjemreise, og da bruker du samme fremgangsmåte på både utreise og hjemreise.

Bestillingsnummer: Fyll inn ditt referansenummer for flyreisen (da bruker du ikke det nummeret som begynner på MYB). Du finner flyselskapets referanse i bestillingsbekreftelsen «din flybillett.»

E-postadresse: Her fyller du i den unike e-postadressen som vårt system har generert, ikke din egen e-postadresse. Din unike e-postadresse finner du i bestillingsbekreftelsen under rubrikken «din flybilett».

Hvordan sjekker jeg inn online med Ukraine International Airlines?

Du kan sjekke inn online kostnadsfritt tidligst 48 timer før, og senest 40 minutter før avreise. Da kan du også reservere din sitteplass og laste ned boardingkortet enten til din mobil eller skrive det ut og ta det med til flyplassen.

Slik sjekker du inn online:

  • 1. Gå til UIA sin hjemmeside
  • 2. For å logge inn på din flybestilling, trykk på fliken «Flight» og fyll inn flynummer og navnet ditt. Om du har fly med mellomlanding, angi den første flyvningen på din reise for å få frem din bestilling.
  • 3. Når du er innlogget, følg instruksjonene på Ukraine International Airlines sin hjemmeside, fyll inn passopplysningene dine og skriv deretter ut boardingkortet ditt, eller du kan laste det ned til din mobil.

Hvor mange kofferter får jeg ta med meg på reisen?

Bagasjereglene varierer mellom forskjellige flyselskap. I grunnprisen inngår minst et håndbagasje per person. For visse flyselskap inngår også innsjekket bagasje. De fleste flyselskap har en avgift for innsjekket bagasje. Du får da valgmuligheten til å legge til kofferter når du gjennomfører din bestilling. I bestillingsbekreftelsen din vil det alltid stå hvor mange kofferter som inngår i din bestilling.

Hva defineres som håndbagasje og innsjekket bagasje?

Håndbagasje er en mindre veske som du tar med deg om bord på flyet*. Innsjekket bagasje er en større veske som du sjekker inn på flyplassen og som plasseres i flyets bagasjerom.

*Om du reiser med RyanAir: Maksimal størrelse tillatt på håndbagasje er 55x40x20 cm. I tillegg er du tillatt en liten veske. Håndbagasjen får veie maks 10 kg og kommer til å legges i bagasjerommet gratis når du ankommer gaten. Den lille vesken kan ikke være større enn 35x20x20 og må få plass under setet foran deg.

Kan jeg legge til bagasje etter å ha gjort min bestilling?

Ja, det kan du. Men vi anbefaler alltid å legge til bagasje når du gjør din bestilling, ettersom det ofte er billigere. Vil du legge til vesker i ettertid, så kan du kontakte vår kundeservice på [email protected] eller telefon 21 98 89 14 (Mandag til fredag: 09:00 – 21:00, lørdag og søndag: 10:00 – 21:00) så kan vi hjelpe deg med dette. Tenk også på at du ikke kan legge til kofferter om du allerede har sjekket inn på nett, eller om det er mindre enn 48 timer igjen til avreise.

Hvor mye kan en koffert veie?

Bagasjevekten varierer mellom ulike reiseselskap. Din håndbagasje får veie mellom 5 -10 kg avhengig av hvilket flyselskap du har valgt. Innsjekket bagasje får normalt veie opptil 15-23 kg.

Hvor mye veskene kan veie på akkurat din reise, vil alltid stå i sammenfatningen når du gjør din bestilling, og i bestillingsbekreftelsen som sendes til din e-post etter du har gjort din bestilling.

Hvilke mål gjelder for min håndbagasje?

Det varierer mellom ulike flyselskap, men et standardmål de fleste flyselskap bruker er maks 56 cm x 45 cm x 25 cm, og de fleste flyselskap bruker disse begrensningene. Derimot kan ulike flyselskap ha ulike regler om mål, og det er viktig at du kontrollerer dette med det flyselskapet du har bestilt med.

For Ryanair gjelder følgende mål: Max 55 cm x 40 cm x 20 cm. Du som flyr med Ryanair kan lese mer om håndbagasje på Ryanairs hjemmeside

Inngår måltider på flyet?

Måltider inngår i de fleste fall ikke på flyet, med unntak av visse flyselskap som tilbyr måltider for lengre flyvninger til blant annet Dubai og Tyrkia. Med visse flyselskap kan du forhåndsbestille måltider, også på kortere flyvninger, mot en avgift. Om det ikke er mulig så tilbyr de fleste flyselskap salg av enklere mat og drikke, også på kortere flyvninger. Hva som gjelder på din bestilling kan du se i din bestillingsbekreftelse eller gjennom å kontakte vår kundeservice.

Innen avreise

Hvilke papirer behøver jeg å ha med meg på reisen?

Når du reiser må du ta med deg et gyldig pass, samt relevant reisedokumentasjon for fly, hotell og transfer. Du finner denne dokumentasjonen i din bestillingsreferanse som vi har sent deg på e-post. Skriv ut denne og ta den med deg på reisen.

Du kan også trenge ytterligere dokumentasjon for din flyreise, f. eks separate flybilletter eller et boardingkort. Informasjonen om hva som gjelder for akkurat din flyreise finnes i din bestillingsbekreftelsen, vennligst les nøye gjennom denne.

Reisende som ikke er norske statsborgere er ansvarlige for å forsikre seg om at passet deres tillater dem å reise til den utvalgte destinasjonen. Om du har ett pass som ikke er norsk, så er det ditt ansvar å ordne visum (om dette trengs), for å komme inn i landet du skal reise til. Du er også selv ansvarlig for å undersøke regler og restriksjoner for besøk i landet du reiser til. Dette gjør du enkelt ved å kontakte respektive lands sin ambassade eller konsulat.

VENNLIGST KONTROLLER passets gyldighet i god tid før avreise.

Hvilke regler som gjelder når jeg reiser utenfor EU?

Alle som reiser til land utenfor EU må har ett pass, som ofte må være gyldig i seks måneder etter hjemkomst.

For reisende til USA kreves det at alle reisende søker om tilgang gjennom å fylle inn en elektronisk søknad. Dette finnes på internett gjennom ESTA (Electronic System for Travel Authorization).

For å søke tilkommer en kostnad som må betales med kort. Søknaden kan gjøres når som helst, men senest 72 timer før avreise til USA. I de fleste tilfeller får du svar med en gang eller innen ett par minutter. Har du ikke en godkjent ESTA blir du automatisk nektet ombordstigning på flyet eller innreise til USA. Det er ditt ansvar som reisende å ha et gyldig ESTA ved avreise.

Hva kan jeg ta med i min håndbagasje?

Det finnes visse begrensninger når det gjelder væske i håndbagasjen. Du er begrenset til beholdere på maks 1 dl (100 ml). På flyplassen tildeles du en plastpose som rommer 1 l, hvor samtlige væsker skal bevares.

For fullstendig informasjon om bagasjebegrensninger for noprske flyplasser, besøk Avinors hjemmeside

Behøver jeg vaksinere meg før avreise?

Visse land krever at du har spesifikke vaksinasjoner før reisen. Ved graviditet gjelder visse restriksjoner for flyreisen, vaksinasjoner og lignende. Vennligst redegjør med din lege i god tid i forveien om du trenger vaksiner eller medisiner.

Kan jeg ta med mine legemiddel på reisen?

I følge Schengenavtalen skal den som behandles med legemiddel som klassifiseres som narkotika, og reiser til et annet lang innen Schengen, kunne vise en resept eller sertifikat fra Apotek eller lege i det landet man er fast bosatt i.

For deg som reiser til land utenfor Schengen anbefaler vi at du alltid har resept eller sertifikat på reseptbelagte legemiddel fra lege, og helst på passende språk.

Transfer

Tilbyr du transfer mellom flyplass og hotell?

Vi tilbyr transfer med buss eller taxi på de fleste av våre feriedestinasjoner. Transfer inngår ikke når du bestiller fly og hotell, men kan legges til. Når du bestiller via vår hjemmeside kan du velge å legge til transfer i siste steget av bestillingsprosessen.

Hvordan finner jeg min forhåndsbestilte transferbuss eller taxi?

På den siste siden av bestillingsbekreftelsen finner du din transferbekreftelse. Denne inneholder viktige instruksjoner om hvordan du finner din transfer ved ankomst og hjemreise og det er derfor viktig du leser gjennom denne informasjonen. Informasjonen er på engelsk for at alle på reisemålet skal forstå og slik at de best skal kunne hjelpe deg ved behov. Om du ikke er helt stødig på engelsk, så kontakt vår kundeservice, så oversetter vi gjerne informasjonen.

Tenk også på at det er viktig at du skriver ut din transferbekreftelse og tar den med deg på reisen for å vise på transferbussen eller den forhåndsbestilte taxien.

Klagemål og reklamasjon

Jeg er ikke fornøyd med min ferie og jeg vil klage.

Om du fortsatt befinner deg på ditt reisemål, kontakt oss så kjapt som mulig på 21 98 89 14 (Mandag til fredag: 09:00 – 21:00, lørdag og søndag: 10:00 – 21:00) så kan vi forsøke å hjelpe deg å finne en løsning. Hvis du har et akutt behov for å komme i kontakt med oss i løpet av ferieoppholdet ditt, utenfor våre vanlige åpningstider, ringer du til +47 21 98 89 14 eller +44 161 444 8415 for å komme i kontakt med vår engelsktalende kundeservice. Merk at disse telefonnumrene bare skal benyttes for å få hjelp mens du befinner deg på reisemålet.

Om du allerede har kommet hjem fra din ferie, kontakt oss på [email protected] og husk å inkludere ditt bestillingsnummer (som begynner med MYB) i emneraden. Vi legger alle klager i kø ettersom de kommer inn, og behandlingstiden kan variere. Vennligst merk deg at i de tilfellene hvor vi må kontakte vår leverandør kan det ta opptil 28 dager for å få et svar. Vi takker for din tålmodighet under denne tiden og vil også forsikre deg om at vi gjør vårt beste for å svare deg såp fort som mulig.

Om eBeach.no

Hvem er eBeach.no

eBeach.no er en del av On the Beach, en velkjent nettbasert reisebyrå i Storbritannia som spesialiserer seg i sol og strandferie. Over en million fornøyde kunder reiser på ferie eller til populære feriebyer med oss hvert år.

Når du bestiller med oss får du mulighet til å kombinere din egen ferie ut fra et stort tilbud av fly og hotell, noes om gjør at du kan tilpasse din ferie etter egen ønskemål og samtidig få mer ferie for pengene. Målet vårt er å gjøre det enkelt som deg å planlegge, bestille og nyte din perfekte sol-og strandferie.

eBeach.no fungerer som en agent som gjør et søk mellom deg og ulike tredjepartsleverandører. Når du bestiller inngår du en avtale direkte med våre leverandører.

Har dere butikker jeg kan besøke?

eBeach.no er et nettbasert reisebyrå og vi har ikke butikker. Du bestiller din reise på vår hjemmeside eller gjennom å ringe vår kundetjeneste.

Har du reiseledere på feriestedet?

Vi har ingen reiseledere eller representanter på feriestedet. Behøver du å komme i kontakt med oss under din ferie kan du selvsagt nå oss vie telefon eller e-post.

Kontakt oss

Hvordan kontakter jeg eBeach.no?

Om du trenger å kontakte oss, så kan du sende en e-post til [email protected] eller via telefon telefon 21 98 89 14 (Mandag til fredag: 09:00 – 21:00, lørdag og søndag: 10:00 – 21:00). Vi hjelper deg gjerne med alt fra generelle spørsmål til å gjøre en bestilling eller svare på spørsmål om din nåværende bestilling.